سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

غرب شناسی

اسرائیل شناسی

یهودیت و استقرار بیت المقدس در خاورمیانه

(قسمت دوم)

 

مسیحیت یهودی- مسیحیت صهیونیستی- آمریکا- اسرائیل- صهیونیسم- فراماسونری- غرب- غرب شناسی- تورات و انجیل- مسیحیت سیاسی- سیاست آمریکا- دین و مذهب آمریکا- اسرافیل

 

در حال حاضر حیات مدنی جهان غرب به بازرگانی متصل است. بازرگانی جهان امروز در غرب تعیین تکلیف می شود و بازرگانی غرب امروز در دست بنی اسرائیل است و بنی اسرائیل سعی در سلطه بر بیت المقدس دارد.

 

در این منطقه مسلمانان نیز به عنوان ساکنان اصلی زندگی می کنند که می خواهند جلوی این سلطه جویی یهود را بگیرند. این نکته کافی است که ما در یابیم هر چه به غرب امتیاز بدهیم  حاظر نیست با مسلمانان کنار بیاید.

 

پس منطقه خاورمیانه و وجود بیت المقدس- که در کانون توجه بیت المقدس قرار گرفته است- عامل بسیار مهمی است برای این که این جدال و رویارویی ادامه پیدا کند.

 

یهود از قرن ها و بلکه هزاران سال پیش رویای حکومت جهانی را در سر پرورده است و برای حصول به آن دمی از تلاش و توطئه باز نایستاده است.

 

راز عموم توطئه ها، جنگ های جهانی، سقوط دولت ها، به تلاش یهود برای رخنه در دولت ها، تسلط بر اقوام و در اختیار گرفتن گلوگاه اقتصادی آنها بر می گردد. آنان برای دستیابی به این حکومت شیطانی نیازمند اورشلیم و بیت المقدس اند. چون بر اساس موهومات، سناریوی لازم را نوشته و ساده لوحان بنی اسرائیل را هم با خود همراه کرده اند و حتی، طی قرن اخیر، جماعتی از مسیحیان را هم با عنوان «مسیحیت یهودی» یا «مسیحیت پروتستانی» در خود حل کرده و آنها را به دنبال خود کشیده اند.

 

از این رو به هیچ وجه دست از این محل یعنی اورشلیم و بیت المقدس بر نمی دارند و با هر عاملی که سر راه آنها قرار گیرد در می افتند.

 

اورشلیم و بیت المقدس را به عنوان مرکز و پایتخت این حکومت جهانی می شناسند و قرن ها برای رسیدن به آن صبوری کرده اند و مسلمانان، تنها جماعتی هستند که علیه این خواست شیطانی بسیج شده اند. ضمن آنکه ساکنان اصلی فلسطین مسلمانان و عرب ها هستند که امروز پراکنده، آواره و در فشار و سختی اند.

 

منبع: شفیعی سروستانی، اسماعیل. مثلث مقدس: راز دشمنی غرب با اسلام و مسلمانان. نشر هلال، چاپ پنجم، 1388

 

کلمات کلیدی: اسرافیل، غرب، غرب شناسی، اسرائیل، اسرائیل شناسی، یهودیت، یهودیت شناسی، یهودیت و استقرار بیت المقدس در خاورمیانه، بیت المقدس، خاورمیانه، یهودیت و بیت المقدس، اسرائیل و خاورمیانه، مسجدالاقصی، اسرائیل و مسجدالاقصی، قوم یهود، اسلام، مسیحیت، یهودیت، دین اسلام، دین مسیحیت، دین یهودیت، بنی اسرائیل، مسلمانان، مسیحیان، یهودیان، حکومت جهانی یهودیان و اسرائیل، جنگ های جهانی، اورشلیم، مسیحیت یهودی، مسیحیت پروتستانی، پایتخت اسرائیل، فلسطین، قدس، عرب ها، سلطه اسرائیل بر جهان، تسلط یهودی ها بر جهان، صهیونیسم، Western Studies، Israeli studies، Jerusalem، israfil

 

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">