سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

غرب شناسی: غرب و آخرالزمان (قسمت چهارم)

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

غرب شناسی: غرب و آخرالزمان (قسمت چهارم)

 

نوسترآداموس، در پیش گویی های خود بارها به آخرالزمان اشاره ی مستقیم و صریح دارد. «ظهور مردی از عربستان»، یکی از مشهورترین قطعات پیش گویی های اوست که با ذکر شماره یا همان سانتوری برای شما نقل می کنم. در سانتوری 5/55 آمده است که :

 

«از کشور عربی خوشبت شخص قدرتمند و مسلط به شریعت محمد (ص) زاده خواهد شد، اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا مستولی می شود و توسط دریا بر مردم نیکوزیا ظفر می یابد»

 

نوسترآداموس در سانتوری 10/57 اشاره می کند که:

 

«این منجی موعود پادشاهی پر قدرت خواهد بود که از شرق به سوی غرب می رود و از تمامی پادشاهان مشرق زمین و مغرب زمین برتر و والاتر خواهد بود.

مرد شرقی از محل استقرار خود خارج می شود برای دیدار فرانسه از کوه آپونین خواهد گذشت از برف ها، دریاها و کوه ها گذر خواهد کرد و همگان را با عصایش مرعوب خواهد کرد (2/29) »

 

در سانتوری 5/25، اشاره ای مستقیم به ایران و فروپاشی حکومت کلیسا دارد:

 

«شاهزاده غرب، مریخ، خورشید، ناهید، شیر حکومت کلیسا از طریق دریا از پا درخواهد آمد. از جانب ایران بیش از یک میلیون پرهیزکار به بیزانس و مصر به سوی شمال هجوم خواهند آورد.»

 

آیا همین عبارات نوسترآداموس برای غرب و یهودیت صهیونیستی که تمامی آمال و آرزوهای دراز خود را در سلطه بر جهان – از طریق ابزار دست قرار دادن غرب مسیحی- جست و جو می کنند کافی نیست تا با تمام قدرت علیه شرق و مسلمانان قیام کنند و راه هر گونه پیشرفت را بر آنان ببندند؟

 

راز مقابله آنها در این سال ها به این مسئله بر می گردد و هرچه غیر از این گفته می شود بهانه ای بیش نیست. نفت، عراق، بن لادن و جلوگیری از تحقیقات هسته ای ایران و ... همه بهانه هایی هستند که مطرح می کنند.

 

راز اصلی دشمنی و ستیزه جویی غرب در همین موضوع است که آنان می دانند جهان دارد مستعد حادثه بزرگی می شود و آن حادثه بزرگ به ظهور منجی از شرق اسلامی و سقوط غرب می انجامد. و برای آنکه بتوانند جلوی آن را بگیرند اقداماتی بازدارنده را در پیش گرفته اند، که در پشت این اقدامات، مردان نظامی و سیاسی غربی نشسته اند. زیرا اهل فرهنگ در غرب- اگر حقیقت اهل فرهنگ باشند- می دانند که هیچ اقدامی برای بازدارندگی به نتیجه نمی رسد.

 

پس دشمنی با شرق اسلامی یک تاکتیک و یا برنامه ای کوتاه مدت نیست. آنها حتی برای آینده ی دور پیش بینی دارند و می دانند که اگر مسلمانان مجال پیدا کنند تا به انتها پیش روی خواهند کرد. لذا دشمنی با شرق تبدیل به یک استراتژی دراز مدت شده و باید مسلمانان هم از همین منظر به موضوع نگاه کنند.

 

در جایی نوشته ام که غرب در گیرودار با دو بیم و هراس است:

 

بیم قریب و نزدیک او مربوط به احتمال شکل گیری قطب قدرت و دوم در شرق اسلامی- به ویژه با مرکزیت ایران- است و بیم بعید و دور او مربوط به احتمال ظهور منجی موعود از شرق اسلامی و از میان خاورمیانه ی عربی است.

 

این دو احتمال غرب را وادار کرده که با تمام قوا و قدرت و پیش از آنکه فرصت از دست رود در شرق اسلامی و صحن خاورمیانه حاضر باشد. اقدامی بازدارنده کند و از شکل گیری کانون قدرت و زمینه های ظهور مقدس جلوگیری نماید و به پندار خود مسیر آتی تاریخ را به صورت دلخواه و به نفع غرب ترسیم کنند.

 

منبع: شفیعی سروستانی، اسماعیل. مثلث مقدس: راز عداوت غرب با اسلام و مسلمانان. نشر هلال، چاپ پنجم، 1388، ص 96

 

کلمات کلیدی: اسرافیل، غرب، غرب شناسی، غرب و آخرالزمان، شرق، شرق و آخرالزمان، آخرالزمان، پایان دنیا، ظهور منجی، جنگ جهانی سوم، نوسترآداموس، پیش گویی های نوسترآداموس، پیش بینی های نوسترآداموس، پیش گویی های نوسترآداموس درباره آخرالزمان و پایان دنیا، کشور عربستان، حضرت محمد (ص)، شریعت محمد (ص)، کشور اسپانیا، گرانادا، نیکوزیا، منجی موعود، کشور فرانسه، ایران، پیشگویی های نوسترآداموس درباره ایران، کلیسا و آخرالزمان، کشور مصر، یهودیت، یهودیت صهیونیستی، صهیونیسم، مسیحیت، مسیحیت یهودی، مسیحیت صهیونیستی، اسلام، مسلمانان جهان، کشور عراق، بن لادن، تحقیقات هسته ای ایران، غرب محوری، شرق اسلامی، خاورمیانه، خاورمیانه و آخرالزمان، پیش گویی های آخرالزمان، جنگ آخرالزمان، نبرد آخرالزمان، Westology، West and apocalypse

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">