سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

غرب شناسی

آمریکا شناسی

آمریکا، جمهوری فراماسون ها

(قسمت سوم)

 

از سال 1841م. و از زمان ریاست جمهوری «هاریسون»، او و پنج رئیس جمهور بعدی آمریکا، همگی فراماسونر بودند. جالب است بدانید که آبراهام لینکلن که نمایندگی جناح صنعتی سرمایه داری شمال آمریکا را در جنگ علیه برده داران جنوب داشت نیز فراماسونر بوده است و معاون او، آندریو جانسون که پس از قتل لینکلن به قدرت رسید و نیز رئیس جمهور بعدی آمریکا یعنی ژنرال اولیس گرانت نیز ماسونی بوده اند.

 

ارایه لیست کامل سیاستمداران و دولتمردان و رئیس جمهورهای فراماسونر آمریکایی، نیازمند یک کتاب حجیم و مستقل است. اجمال مطالب این است که در مواردی هم که فراماسونرها به دلیل اختلافات داخلی در انتخابات موفق نشده اند و یا بنا به دلایلی ترجیح داده اند رئیس جمهوری غیر فراماسون بر آمریکا حکومت کند، معاونان اصلی آنها و مقام های مهم قضایی یا سنا و کنگره آمریکا، اغلب فراماسونر بوده اند.

 

آمریکا، قرن بیستم را با ریاست جمهوری سه فراماسونر آغاز کرد و دو رئیس جمهور معروف دهه های 80 و 90 آمریکا یعنی رونالد ریگان (1981 تا 1989) و بیل کلینتون (1993 تا 2001)  هر دو فراماسون بوده اند و در این میان، رئیس جمهورهایی نظیر وارن هاردینگ، فرانکلین روزولت، ترومن، لیندن جانسون و جرالد فورد نیز ماسونی بوده اند و جالب است که روسای جمهور فراماسونری نظیر ترومن، جانسون و جرالد فورد رابطه نزدیک و خاصی با محمد رضا شاه و رژیم پهلوی دوم داشته اند.

 

تعداد زیادی از معاونان و رئیس جمهور و روسای سنای آمریکا نیز بر اساس آمارهای ارائه شده، از اعضای فراماسونری بوده اند. بر اساس برخی آمار ارائه شده، در نیمه دوم قرن بیستم، نزدیک به 58 درصد وزرا و قریب به 60 درصد قضات دیوان عالی آمریکا و نیز بین 55 تا 60 درصد سناتورهای آمریکایی از اعضای رسمی فراماسونری بوده اند. نفوذ حیرت انگیز تشکیلات مخوف فراماسونری (به عنوان بازوی سازمانی سرمایه سالاری یهودی جهانی) در هیات حاکمه و ارکان اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی آمریکا، از نقش مهم باندهای قدرت نهان روش و توطئه گر در جامعه آمریکا پرده بر می دارد.

 

منبع: نیمه پنهان آمریکا: مروری کوتاه بر بنیان های نظری و ارکان تمدنی آمریکا: شهریار زرشناس

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">