سکس و پورنوگرافی: گردشگری جنسی در اینترنت (قسمت اول)
سکس و پورنوگرافی
گردشگری جنسی در اینترنت
(قسمت اول)
گسترش سریع و روزافزون شبکه اینترنت، به تبلیغ های صنعت گردشگریِ جنسی به ویژه برای ساکنان اروپای غربی و امریکا، رونقی دو چندان بخشیده است. در این تبلیغات خدمات نظیر تورهای جنسی، فاحشه خانه ها و سفارش های اینترنتی زنان روسپی در کشورهایی نظیر تایلند، فیلیپین و کوبا ارائه می شود. بی شک در این وضعیت، علاوه بر گسترش قاچاق زنان و کودکان، ضربات سنگینی بر حقوق انسانی زنان و کودکان وارد شده و آنان را به یک کالای جنسی برای مردان هوسرانِ گردشگر تبدیل نموده است.
مبلغان تورهای جنسی، اندام و جنسیت زنان را در همه کره خاکی و از طریق شبکه اینترنت به حراج می گذارند. (انواع فیلم های جنسی، سکسی و پورنوگرافی، کلیپ های سکس کودکان، فیلم ها و صحنه های سکس با حیوانات، انواع گوناگون و متنوع انیمیشن های سکسی و پورنوگرافی). این شبکه، ارتباطی بین المللی برای فروش زنان در یک بازار جهانی و به ویژه مردان کشورهای صنعتی به وجود آورده است. در چند سال گذشته، امکانات چند رسانه ای (صوت و تصویر) به شبکه اینترنت افزوده شده که تبادل رنگ، گرافیک، عکس، انیمیشن، صدا و تصاویر متحرک را ممکن نموده است.
این ویژگی های پرشور و جدید اینترنت، به رشد سریع منافع تجاری در بخش های گوناگون شبکه منجر گردیده است که در این میان «صنعت سکس» و «تجارت پورنوگرافی» یکی از پیشگامان در استفاده از این ویژگی هاست. تبلیغات ویژه تورهای جنسی، فاحشه خانه ها و استریپ بارها (بارهایی که در آن افرادی کاملا برهنه می شوند) به سهولت و بدون کمترین محدودیتی در شبکه اینترنت ارائه می گردد.
در واقع می توان گفت که اینترنت یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارهای ترویج فرهنگ روسپی گری، فحشا و پورنوگرافی می باشد. و مهمترین وسیله ی شکل گیری و رشد تجارت پورنوگرافی و صنعت سکس به حساب می آید.
نویسنده: دونام.م. هوگز – اسرافیل مهدوی
(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)
- ۹۶/۱۲/۲۸
احسنت