سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

پی آمدهای روسپی گری

پورنوگرافی و سکس، روابط نامشروع جنسی

هم‌جنس بازی و هم‌جنس گرایی (قسمت دوم)

 

ج) تغییر ذائقه جنسی:

 

این تغییر هم در روسپیان و هم در متقاضیان مشاهده می شود. اگر آستانه رضایت مندی جنسی را مرزی بدانیم که نشان رضایت مندی از ارتباط جنسی است، ارتباط جنسی با افراد مختلف می تواند به بالا رفتن آستانه رضایت مندی منجر شود و مفهوم آن این است که شخص گرچه به ارتباط جنسی اقدام می کند اما به رضایت مندی مورد نظر دست نمی یابد.

 

 در این حالت انتظار آن است که شخص به افراد تازه تر و راه های متنوع تر توجه کند تا آنجا که گاه ارتباط با نوجوانان، کودکان، هم‌جنس ها و حیوانات را برگزیند و یا به شیوه های مختلف روابط جنسی از جمله روابط خشن متوسل شود.

 

(امروزه سکس با کودکان و نوجوانان و همچنین سکس با حیوانات به یکی از بزرگترین تجارت ها و صنعت های امریکا و کشورهای اروپایی و همچنین برخی کشورهای شرق آسیا تبدیل شده است «این نکته از اسرافیل مهدوی است و در کتاب نظام اسلامی و مسئله روسپی گری وجود ندارد» )

 

امروزه در کشورهایی که آزادی روابط جنسی را تجربه می کنند تمایلات هم‎‌جنس گرایانه و تنوع طلبی جنسی رو به افزایش است.

 

(حتی در برخی از کشورها ازدواج هم‌جنس ها مشروعیت قانونی دارد. به این صورت که هم‌جنس ها نیز همچون دیگر زوج ها می توانند به کلیسا بروند و به صورت رسمی با همدیگر ازدواج کنند، دارای سند ازدواج شوند و از تمام حقوق شهروندی نیز برخوردار شوند. حتی می توانند بچه ای را نیز به فرزندی بگیرند. «این نکته در کتاب نظام اسلامی و مسئله روسپی گری وجود ندارد بلکه توسط اسرافیل مهدوی نگاشته شده است» )

 

این پیامد بیشترین آسیب را بر حیات خانوادگی بر جای می گذارد، به عنوان مثال اشخاصی که قبل از ازدواج روابط مکرر جنسی را تجربه کرده اند، جذابیت چندانی در ازدواج نمی بینند، تمایل کمتری به ازدواج دارند و در صورت ازدواج نمی توانند رابطه جنسی همراه با جذابیت و هیجان لازم را که از سرمایه های آغازی زندگی است، فراهم سازند.

 

تغییر ذائقه جنسی البته در روش های سهل انگارانه دیگر از جمله پورنوگرافی هم مشاهده می شود.

 

منبع: شفیعی سروستانی، ابراهیم. نظام اسلامی و مسئله روسپی گری. دفترمطالعات و تحقیقات زنان، 1385، ص 81

 

کلمات کلیدی: اسرافیل، پیامدهای روسپی گری، روسپی گری، پورنوگرافی، سکس، هم‌جنس گرایی، هم‌جنس بازی، روسپی گری و تغییر ذائقه جنسی، انواع روش های سکس، انواع روابط جنسی، سکس کودکان، تجارت سکس، صنعت سکس، پورنوگرافی، تجارت پورنوگرافی، صنعت پورنوگرافی، پورنوگرافی کودکان، سکس با حیوانات، روابط هم‌جنس گرایانه، سکس خشن، خشونت در روابط جنسی، آزادی روابط جنسی، آزادی سکس، خانواده، ازدواج، ازدواج هم‌جنس ها، ازدواج هم‌جنس بازها، ازدواج ‌هم‌جنس گراها،  امریکا، پورنوگرافی و سکس در امریکا، روابط جنسی در امریکا، آموزش سکس، سکس هم‌جنس ها، Prostitution, Pornography, Sex, Homosexuality

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">