سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

غرب شناسی

سکس پورنوگرافی فحشا

توسعه صنعت سکس و تجارت پورنوگرافی در اتحادیه اروپا

(قسمت سوم)

 

موتور جست و جوی اینترنتی  یاهو کلوپ هایی دارد که به زنای با محارم (دختر و پدر) با تصاویر آن اختصاص یافته است. باشگاه اینترنتی «بردگی و بیش از آن» تصاویر زنان برهنه ای را نشان می دهد که خفه شده اند. تصاویری وجود دارد که در آنها قربانیان دروغین موجود در اردوگاه جمعی به صورت برهنه، در یک گور نشان داده شده و توضیح هایی نیز در پایان عکس ها داده شده است.

 

صنعت سکس و تجارت پورنوگرافی با طبیعت تجاوزگری در مفاهیم مستهجن، نشان دهنده موضوع هایی است که در گذشته تنها در بازارهای پورنوگرافی  مناطق حاشیه ای و فقیر نشین موجود بود. نگران کننده ترین امر در مورد همه این اطلاعات این نیست که صنعت سکس و تجارت پورنوگرافی به یک کسب و کار تجاری بزرگ تبدیل شده،

 

بلکه این نگرانی ها به این دلیل است که فروش کلیه محصولات آن شامل تصاویر مستهجن، فاحشه گری، توریسم جنسی و سفارش پستی دختران بر پایه تبدیل زنان و کودکان به کالا بوده و امروز این محصولات با مقبولیت بیش از پیش، عادی تر از گذشته و حتی جذاب تر و به صورت مد روز درآمده اند و هر کس از این صنعت (صنعت سکس و تجارت پورنگرافی) انتقادی کند، با برچسب های «دور از مرحله» و «اخلاق گرا» یا «واپس گرا» متهم می گردد.

 

(در کنار همه اینها صنعت سکس و تجارت پورنوگرافی محصولات دیگری نیز با خود به همراه می آورد که ذات و ماهیت این صنعت برای توسعه و همه گیر شدن، آن را ایجاب می کند. انواع فیلم های سکسی و پورنوگرافی و فیلم هایی با موضوعات فاحشه گری و روسپی گری، هزاران سایت و وبلاگ و آدرس اینترنتی با موضوعات مبتذل و جنسی همچون سکس و فحشا، کلیپ هایی از تجاوزات و زنای با محارم، سکس با حیوانات، روابط جنسی خارج از عرف، هم‌جنس بازی و هم‌جنس گرایی بین زنان و مردان، مجلات گوناگون با موضوعات پورنوگرافی و سکس و ... فضای مجازی و اینترنت و حتی بسیاری از فیلم ها و بازی های رایانه ای و همچنین تعداد زیادی از عناوین مجلات را به فضایی بسیار نا امن، فاسد، مسموم و خطرناک به خصوص برای کودکان، نوجوانان و جوانان تبدیل کرده است، فضایی که می تواند زندگی، آینده و خانواده آنان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و حتی آن را به مرز نابودی نیز بکشاند. «اسرافیل مهدوی»)

 

(این نکته توسط نویسنده وبلاگ اسرافیل،« اسرافیل مهدوی» به متن مقاله «دکتر جنیس. جی. ریموند» اضافه شده است)

 

نویسنده: دکتر جنیس. جی. ریموند و اسرافیل مهدوی

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">