سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

سرباز عقل

مطالبی درباره فلسفه و جامعه شناسی | غرب شناسی | شرق شناسی | اسلام و ایران | رسانه و تکنولوژی | سیر مطالعاتی

مشخصات بلاگ
سرباز عقل

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. (قرآن کریم. سوره مبارکه رعد آیه 11)

غرب شناسی

اسرائیل شناسی

رژیم صهیونیستی در بشقاب غذا

 

بعد از جنگ جهانی دوم و بلوک بندی شرق و غرب، میدان جنگ و نبرد کشورها با یکدیگر از عرصه نظامی به سایر عرصه ها کشیده شد. جنگ سرد، جنگ نرم، جنگ مجازی و رایانه ای و جنگ فرهنگی مدل های مختلفی از جنگ هستند که در فضایی غیر از میدان نظامی گری بین کشورهای رخ می دهند و امروز نوعی دیگر از جنگ با عنوان «جنگ بیولوژیک» یا «جنگ بیوتروریستی» تعریف شده که هدف آن از بین بردن نسل یک کشور است.

 

در جنگ بیوتکنولوژیک از سلاحی استفاده می شود که بافت پزشکی و سلامت یک جامعه را نشانه می رود. هدف از ساخت بیوسلاح قومی (سلاح بیولوژیک)، اعضای اصلی یک قوم یا نوع ژنی خاص است.

 

::: افشای اولین تلاش های رژیم صهیونیستی

 

در نوامبر سال 1998 میلادی روزنامه ساندی تایمز گزارش داد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا یک بمب قومی شامل یک عامل بیولوژیکی که می تواند ویژگی های ژنتیکی خاص در اعراب را مورد هدف قرار دهد، طراحی و تولید نماید که علاوه بر رد این موضوع توسط روزنامه هایی مانند نیویورک پست، این موضوع مانند سایر برنامه های تسلیحاتی این رژیم منحوس بدون هیچ گونه بررسی و مداقه ای دیگر، رها شد.

 

::: افشای جنایت توسط نتانیاهو

 

در سال 2015 میلادی نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی- در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل در سخنرانی خود، به مسائل خطرناک و پشت پرده ای اشاره کرد که کمتر دیده و شنیده شده اند. او مدعی شد:

 

«اسرائیل رهبر جهان در علم و فناوری است... اسرائیل اکنون همه جا هست. در میکروپروسورهاو درایوهای فلش رایانه شماست، در تلفن های هوشمند شماست، در مزرعه های شماست، زمانی که محصولات خود را آبیاری می کنید و محصولات و غلات خود را تازه نگه می دارید. در دانشگاه های شماست. در قفسه های داروهای شماست، حتی اسرائیل در بشقاب غذای شماست، زمانی که گوجه فرنگی های آبدار و خوشمزه را می خورید. این های همه در اسرائیل اصلاح شده اند»

 

اینکه رژیم صهیونیستی در اموری مثل فضای مجازی، نرم افزار، رایانه و حتی دارو به صورت هدفمند دست به تولید محصول می زند و آنها را به همه کشورها ارسال می کند، موضوعی جدید نیست؛ اما اقرار نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حضور این رژیم در بشقاب غذا و گوجه فرنگی های اصلاح شده و یا محصولات تراریخته، نکته ای جدید است که بسیار خطرناک می باشد.

 

::: مواد غذایی تراریخته

 

مدتی است که بحث ورود و تولید محصولات تراریخته در مجامع علمی، پزشکی و رسانه ای کشور مطرح شده و جنجال به پا کرده است. محصولات تراریخته به محصولاتی گفته می شود که با دست کاری ژنتیکی، از حالت عادی خارج شده اند. برای مثال، انتقال ژن یک حیوان مقاوم به سرما، به میوه ای مانند گوجه فرنگی، تحت شرایطی سبب مقاومت گوجه دستکاری شده (تراریخته) نسبت به سرما خواهد شد.

 

خطرناک ترین مورد درباره این محصولات عدم شناسایی و یا لاپوشانی عارضه ها، به دلیل هدف های سازمان های تجاری و سیاسی جهان، در مورد این محصولات و احتمال بروز عارضه های بسیار شدید و غیر قابل بازگشت طی طولانی مدت و در نسل های بعدی کشورهای هدف، از جمله ایران اسلامی است.

 

نویسنده: رجبعلی زعیم رحیم آبادی

 

(کپی برداری از «اسرافیل» فقط با ذکر منبع مجاز است)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">